بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

folder_openایونت
commentبدون دیدگاه
نمایشگاه الکامپ

الکامپ، نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک( نمایشگاه الکامپ )، هر ساله با گردهم آوردن برترین‌ها و جدیدترین دستاوردها در حوزه فناوری، دروازه ورود به دنیای نوآوری را به روی بازدیدکنندگان می‌گشاید.

الکامپ طیف وسیعی از شرکت‌کنندگان را  از جمله شرکت‌های پیشرو، غول‌های فناوری و استارتاپ‌ها و… جذب می‌کند تا شرکت‌کنندگان بتوانند با این غرفه‌داران در ارتباط باشند تا اطلاعاتی درباره آخرین روندهای بازار و پیشرفت‌های فناوری کسب کنند.

مزیت‌های این نمایشگاه

برای بسیاری از کسب‌وکارها، الکامپ سکوی پرتابی برای رشد است. تاثیر این نمایشگاه می‌تواند منجر به مشارکت بین شرکتی یا فردی، افزایش فروش و شناخته شدن آن‌ها شود.

در این رویداد عظیم، فرصتی بی‌نظیر برای:
کشف نوآوری‌ها: جدیدترین محصولات و خدمات را از نزدیک ببینید و با فناوری‌های آینده آشنا شوید.
ایجاد تعاملات: با متخصصان، فعالان و سرمایه‌گذاران در حوزه فناوری ارتباط برقرار کنید و زمینه‌های همکاری را بسازید.
رشد کسب و کار: ایده‌ها و محصولات خود را به مخاطبان گسترده‌ای معرفی می‌کنندو فرصت‌های جدیدی برای پیشرفت کسب و کارتان ایجاد می‌کند.
شرکت سپهر انفورماتیک درخشان با مشارکت فعال و پیوسته در نمایشگاه الکامپ، در غرفه 410 سالن 31-b(میلاد)، آماده به ارائه محصولات متنوع حوضه IoT و خدمات چاپ کارت خود به مخاطبان محترم می‌باشد. هدف ما ارائه یک تجربه فرهنگی و تکنولوژی بی‌نظیر در این حوزه می‌باشد.
امسال بیستمین سالی است که در این نمایشگاه میزبان شما هستیم. سال گذشته که اولین حضور ما پس از دوران کورونا بود با استقبال خوبی مواجه شدیم و امیدواریم امسال بتوانیم بهترین‌ها را به شما عرضه کنیم.
نمایشگاه الکامپ

ما در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ از  ۹ الی ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ تیرماه هر روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان هستیم.

مشاهده ویدئو معرفی شرکت سپهر انفورماتیک درخشان در 27امین نمایشگاه الکامپ

شرکت سپهر انفورماتیک درخشان با بیش از 30 سال فعالیت توانسته موفقیت‌های بسیاری در حوضه‌های مختلف بدست آورد. ما برای شما از فعالیت و آنچه در این نمایشگاه گذشت فیلمی تهیه کردیم که در آن به معرفی شرکت و توضیح نحوه عملکرد ما از ابتدا پرداختیم. در این ویدئو دکتر شکرانی مدیر‌عامل شرکت سپهر انفورماتیک درخشان به تاریخچه، چشم اندازها و افتخارات این شرکت پرداختند و آینده درخشان سپهر را پیشروی در زمینه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا میبینند. همچنین خانم مهندس سفرآبادی مدیر فروش سپهر انفورماتیک درخشان درباره تاریخچه شرکت، دستاوردها و اهداف آن توضیحاتی را به شما ارائه می‌دهد.

نمایشگاه الکامپ

 

غرفه سپهر انفورماتیک درخشان در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ

با حضور در این نمایشگاه، امسال توانستیم محصولات مبتنی بر اینترنت اشیا در حوضه خانه هوشمند، اتاق سرور Server Room و همچنین راهکارهای صدور کارت را به بازدید کنندگان ارائه دهیم.

نمایشگاه الکامپ

بخوانید: راهکار صدور کارت شناسایی

  • راهکارهای صدور کارت ارائه شده ما شامل امنیت کارت، خدمات چاپ کارت و نرم افزار صدور کارت
  • محصولات ارائه شده ما در حوضه خانه هوشمند ما شامل سنسورها و دستگاه‌هایی برای کنترل دما، کولر، صدا یا پخش موسیقی، رنگ و شدت نور بود.
  • همچنین انواع سنسورهای پایش محیط و کنترل شرایط محیطی و نرم افزار پایش محیط سپهر مخصوص اتاق سرور و دیتا سنتر را به نمایش گذاشتیم.

نمایشگاه الکامپ

 

برای مشاهده محصولات مبتنی بر اینترنت اشیا سپهر اینجا کلیک کنید.

با بازخوردهای مثبتی که از شما بازدیدکنندگان عزیز داشتیم، به تصویر مثبتی از محصولات و خدماتمان دست یافتیم که بتوانیم تغییرات موثری را جهت رسیدن به رشد و پیشرفت مداوم انجام دهیم.

نمایشگاه الکامپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

*

code

فهرست