ششمین نمایشگاه ایران اکسپو 2024 IRANEXPO

folder_openایونت
commentبدون دیدگاه
ایران اکسپو 2024

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران یا نمایشگاه اکسپو (Iran Expo 2024)  از تاریخ 8 لغایت 12 اردیبهشت ماه 1403 (برابر با 27 آوریل لغایت 1 می 2024) از سوی سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که بیش از 3000 تاجر و بازرگان خارجی از 119 کشور دنیا، در این ششمین دوره این نمایشگاه شرکت کنند.

در این نمایشگاه گروه‌های کالایی متفاوتی از جمله صنایع ساختمان، کشاورزی، غذایی، ماشین آلات و… وجود دارد که شرکت ما نیز با فعالیت درحوضه اینترنت اشیا و خدمات صدور کارت در این نمایشگاه دارای غرفه است. ما با پیشرفت‌هایی که داشتیم به این مرحله رسیدیم که محصولات مبتنی بر اینترنت اشیا IoT تولید شده در شرکت خود را در این نمایشگاه برای صادرات به کشور‌های مختلف عرضه کنیم. در نتیجه مفتخریم شما را در این مکان ملاقات کنیم.

زمان بازدید: 9:30 صبح الی 17

مکان غرفه: سالن 44 خلیج فارس غرفه 14 طبقه اول

نمایشگاه اکسپو در یک نگاه

ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو با هدف عرضه توانمندی های ایران در حوزه های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی- مهندسی و پتروشیمی، پس از 5 روز به کار خود پایان داد.

این نمایشگاه با عرضه  توانمندی های صادراتی ایران در 17 سالن نمایشگاهی به مساحت 50 هزار متر مربع شاهد هزاران بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از کشورهای مختلف بود. همچنین با مشارکت شرکت‌های مختلف در سراسر دنیا، مذاکرات و تعاملات تجاری مختلفی با برندهای صنعتی پیشرو ایران انجام گرفت. این دوره از نمایشگاه از لحاظ تعداد بازدیدکنندگان و بازدهی رشد 20 درصدی را در مقایسه با دوره 2023 داشته.

ایران اکسپو 2024نقش سپهر انفورماتیک درخشان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی 1403

با حضور در غرفه 14 سالن 44 نمایشگاه، طی 5 روز، از شنبه 8 ام تا روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه، توانستیم محصولات IoT خود را که حاصل سال‌ها تلاش بی‌وقفه تیم توسعه ما هست را به بازدیدکنندگان خارجی و ایرانی نمایشگاه ارائه دهیم، همچنین بازدیدکنندگان مختلفی جذب بخش خدمات چاپ کارت شدند. ما امیدواریم توانسته باشیم محصولات و خدمات خود را به خوبی به شما ارائه داده باشیم و این روند را با هم ادامه دهیم.

ایران اکسپو 2024

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

*

code

فهرست